مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-14اقتصادي

آزادسازی اراضی ملی 184 میلیارد ریالی در بندرکیاشهر 


فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی بیش از 6 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش 184 میلیارد ریال در بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی بیش از 6 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش 184 میلیارد ریال در بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران حفاظت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه در پی ارجاع یک فقره پرونده به مرجع انتظامی در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستاهای بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد، افزود: در خلال رسیدگی به پرونده، ماموران انتظامی به همراه کارشناس مربوطه به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد، متهم 6 هزار و 135 متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و ضمن محصور کردن این زمین ها به وسیله سیم خاردار و بلوک، اقدام به ساخت آلاچیق داخل آن کرده است، گفت: در این خصوص متهم 45 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی اراضی ملی 184 میلیارد ریالی در بندرکیاشهر 

آزادسازی اراضی ملی 184 میلیارد ریالی در بندرکیاشهر